Dumma vår

Alltid samma visa. Från att februari tar vid börjar det så smått men blir värre precis vid klockvridningen. Denna jäkla vår depprission. Trodde där fanns genvägar förbi den, speciellt när man vet när den brukar bryta ut dessutom. Men det funkar inte. Känner att jag inte orkat ta tag i så himla mycket och att min ork tryter rejält. Hela mars månad gick utan att jag brukade allvar med vikten bland annat. Men nu är det nya tag minsann, jag ska vinna över fettet så är det bara. Så nu kör jag på nytt, denna gång dock 2 ggr per dygn med noka och ett mål mat. Tur i oturen så har jag faktiskt inte gått upp det jag gick ner iaf utan jag står helt still på vikten. Så det är ju en liten tröst iaf.

Idag hoppas jag på ett vackert väder. Igår hade vi ett vackert väder men det blev inte av att jag njöt något utav det. Så det ska vi göra tillsammans idag istället. Har tagit fram lite rostebröd att tina så ska vi gå ner och mata lite ankor iaf. Sen får vi se vart de bär av, en riktigt lång och skön promenad vore ju kanske inte helt fy skam. 
Sen ikväll ska jag på PompDeLux party. Aldrig sett deras kläder live innan. När jag kollade på nätet så hitta jag inget så speciellt som tilltalade mig men det är ju alltid annorlunda att se kläderna live. Och även om jag eg satt shoppingförbud på mig själv så kommer jag handla något för jag e själv säljare och vet det e trist när någon inte handlar.

Nu intager Isak sin välling och sen ska jag ta min noka dryck. Efter det lite tandborstning och sen börja dagen!
Hoppas ni alla får en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är inte ensam om det med dep. drabbar väldigt många vid våren särskilt när man ställer om klockan, det beror på att kroppen inte hinner med i den snabba förändningen, osv.

2011-04-06 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0