Äntligen njuter jag

Det e inte lätt att bli mamma alla gånger. Hela världen som vänder sig upp och ner och det sämsta av allt, prestationsångesten! Man vill ju vara den bästa mamman. Men ärligt, jag är ju det. Till Isak alltså. Jag är inte den bästa mamman i världen för alla barn men jag e fanemej den bästa för Isak. För jag älskar honom och vill honom allt det bästa. Men det har varit aj så jobbigt ibland. Just nu tänker jag på alla dumma tankar jag haft kring hans utveckling. Det VAR jobbigt att han satt sent, det VAR jobbigt att han kröp sent, det VAR jobbigt att han gick sent. Idag kan jag äntligen sluta upp. Idag har jag äntligen insett att min älskade unge är perfekt på alla sätt och vis som han är och han kommer lära sig allt han behöver i sin alldeles egna takt. Jag kan nu till 100% slappna av och bara njuta. Han är världens bästa unge och han får gärna vara min lilla bebis i flera år framöver. Vuxen blir man fort nog ändå och ska vara väldigt länge.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0