Dags att summera år 2011

Ja, ännu ett år gått. Vad har man gjort hela detta året då? Ja först var jag ju mammaledig och det var en chock hur ogärna jag ville gå tillbaka till jobbet alltså. Allt inom mig streta emot och bara NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!
Jag fick ett avbrott med nytt jobb för någon månad på sommaren, hade inte mycket semester alls. Blev en minitur till Stockholm iaf och hälsa på Malin och Elton tillsammans med Isak. Hösten bara sprang iväg, speciellt sen vi köpte huset och nu sitter jag här dagen innan nyårsafton och tänker tillbaka lite. Sämre slut på året hade jag knappast kunnat få dock.

Höjdpunkterna för året har varit alla goa stunder ihop med min underbara busiga skitunge :) . Resan till Stockholm var underbar och såklart att vi "fick" huset.
Vad hoppas jag och ser fram emot inför 2012 då? Jag ser fram emot allt skoj vi ska göra med huset. Ser fram emot en mer ordentlig semester till sommaren och hoppas vi kommer iväg någonstans och bryter vardagen lite.
Min förhoppning är att förbättra och förstärka vårt förhållande.
Mitt nyårslöfte är att spendera mindre tid vid datorn, vara ute oftare med Isak samt att förbättra mig med maten dvs laga mer mat och leta recept som kan duga istället för halvfabrikat och snabbmat.
Min önskan inför 2012 är en son till eller dotter innan året är slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0