Bowling + god mat

Jepp, nu har jag syndat och det var gott :) . Men inte godare än vad det varit om jag inte gått på diet. Blev ordentligt med mat, snålade inte med det utan åt mig ordentligt mätt och en slurk cola slank ner. Sen bowling ovanpå det. Jag vann första rundan men sen gick det sämre. Patrik blev totalt vinnare.
Nu har Patrik kört hem mamma och pappa. Dom var så gulliga och lämnade ostbågar, men dom får Patrik äta upp. Bara för jag syndat med mat så behöver jag inte överdriva det med ostbågar också. Dessutom är jag faktiskt inte sugen så det är inte svårt att låta bli.
Nu blir min diet utökad till nästa helg, ren noka diet plus zumba dansning så jag kan betala tillbaka på mitt kalorikonto med lite ränta. Vill man gå ner i vikt så får man ju anstränga sig :) . Och jag gör det med gott hopp och gott humör.
Nu blir det snart sängen, imorgon är det simning och sen MeAndI träff gånger 2. Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0