Dag 2

Känns lite olustigt att det REDAN är så jobbigt. Hur i helskottans ska jag överlvea i 2 veckor?? Men samtidigt så kommer jag klara det. Klart jag gör. Det gäller 2 veckor ju. Har gjort en liten ändring i planeringen så efter 2 veckors ren kur så ska jag börja äta frukost, inte kvällsmat som var tanken från början. Jag längtar efter frukosten, dagdrömmer om den. Mums!  Imorse tog jag vaniljshake med jordgubbar i den. Jag vill inte påstå att det heller var gott men godare. Man lär sig lite knep, ikväll ska jag prova hälla i kaffe.
Dagen idag har på något vis rört sig framåt, trots en väldigt dryg morgon med en unge som inte skulle sova och som inte något alls passade för. Bara gnäll gnäll gnäll och lite mera gnäll. Men vi kom iväg till Öppet hus och efter att hela morgonen vägrat låta mig gå en meter utan honom så kröp han nu iväg och lekte, gud så skönt.   Det värsta med öppet hus var fikan. Jag tog inte med mig min shake för jag känner inte alls för att blanda det på öppet hus och leka märkvärdig. Så jag knapra någon bit gurka medans jag mata Isak med macka. Aldrig förr har väl en macka sett så lockande ut som just idag.
När jag kom hem kokade jag vatten till mina Noka nudlar och så glad jag blev, nudlarna smakade gott. Vilken befrielse.

Ska snart iväg på MeAndI träff nu. Ska dricka lite mera vatten innan dess. Vem vet, kanske lär mig gilla vatten tillslut.

Dag 2 snart slut!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart att du kommer klara det!!!

2011-02-16 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0