Dag 4

Dom säger att det är svårast i början men när menar dom att de ska bli enklare då?  Idag är ju helt hemskt. Serverade baconlindad fläskfilé med klyftpotatis, bearnesås och stekta champinjoner till mannen. Det luktade ljuvligt, jag hade dock inte kunnat äta det själv då jag inte tål bacon. Och nu är det snart kväll, fredagkväll. Och sambon ska äta godis. Han var så himla söt, han sa att han var sugen men att det inte kändes schysst mot mig att sitta och äta godis. Blev glad åt hans omtänksamhet och ja, det kommer vara grymt jobbigt för mig. MEN, det är JAG, inte han som bantar. Han ska inte behöva avstå saker för det. Men som sagt urgulligt att han tänkte så ändå.

10 dagar kvar. Ibland känner jag att äsch, 10 dagar går fort så det e lugnt. I andra stunder (som just nu) fattar jag inte hur jag ska kunna stå ut. Min kropp vill ha god mat och framförallt så vill den ha godis. Det var länge sen det gick 4 dagar utan att jag åt godis. Det enda jag unnar mig utöver Noka dieten är frukt. Och nu ikväll istället för godis ska jag äta gurka/tomat sallad med lite keso vitlök smak. Men det är mitt fredagsgodis så sen blir det inget mer sånt förrän nästa fredag. Lite impad av mig själv är jag ändå.

I helgen blir det MeAndI träff hos Jenny imorgon. Och Isak får följa med för Patrik behöver fixa lite med mustangen. Den ska vara glänsande och fin till Cruisingen. Sen på söndag blir det Patrik som får bada med Isak för jag ska jobba lite på Rusta. Ska faktiskt bli rätt kul. Tur jag ska stå i kassan dock för jag kommer ju inte hitta någonting nu när vi har byggt om typ hela butiken.
På söndag är det dessutom 2 år sen jag träffade Patrik för första gången. Love at first sight! <3

Kommentarer
Postat av: emma

Hur mycket har du gått ner hittils och hur läge ska du köramed att bara äta frukost sen?



Är du inte rädd attgå upp mycket i vikt igen när du börjar äta riktig mat?

kram

2011-02-18 @ 19:59:17
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Lina

Kämpa på. Du kommer vara SÅ tacksam när ditt sockersug har försvunnit, om 2 YNKA dagar tror jagg det kommer kännas mycket bättre, om efter 2 veckor kommer du inte ha något sug alls, det är en sån befrielse att inte ha ett sockersug. Hyn blir bättre, du blir Mycket piggare och framförallt, smalare :D Har du tappat något än på dessa dagar?

2011-02-19 @ 08:47:56
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0