Dagen D

Idag är det vägning på nytt, nu har jag överlevt en vecka nästan uteslutande på Noka produkter. Tillkommit någon enstaka frukt och grönsak bara. Och flera liter vatten, man känner sig gravid på nytt så som man springer och kissar. Nä, vad visade nu vågen då? Minus 2.5 kilo. Är jag nöjd? Nja, det var väl okej resultat men jag hade väl ändå hoppats på ett bättre med tanke på vad man får utstå :) . Det som skrämmer mig lite är att dom säger man går ner mest första veckan. Går jag bara ner 1 kilo nu till nästa vecka så känns det inte värt det liksom. Jag kör ju denna diet för att droppa i vikt fort men 1 kilo i veckan klarar man lätt med andra metoder. Men jag ska inte måla fan på väggen, jag kanske gått ner 2.5 kilo till nästa tisdag ju.

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Ikea med Ann-Sophie och våra barn. Men hade en ledsen kille som väckte mig vid 3.30 inatt och då var han jättevarm och tempen visade på 39,2 grader. Så redan där var det ju kört. Fattar inte hur ungen ändå kan va så pass pigg när han har sån feber, en annan hade ju legat däckad. Fick sitta uppe med honom i 1½ timme innan det passade honom att somna om och ändå ville han upp igen vid 8 tiden. Då kändes han inte alls lika varm, och tempen visa på 37.9 grader och han är som han alltid är. Men har dom haft feber så säger dom att man ska hålla dom hemma i ett dygn så det känns ju inte schysst att dra honom till Ikea då. Men det är satans typiskt. Jag gillar inte ens att gå på Ikea men nu hade jag bestämt att jag skulle dit och gjort en lista på saker till Isaks rum. Och då blir han dålig. Så himla typiskt.

Detta var planerat att inhandlas:MAMMUT Avlastningsbord blå Bredd: 48 cm Djup: 39 cm Höjd: 39 cm   2 st mammut barnstol

MAMMUT Avlastningsbord blå Bredd: 48 cm Djup: 39 cm Höjd: 39 cm  1 st mammut avlastningsbord

MAMMUT Vägghylla blå Bredd: 33 cm Djup: 21 cm Höjd: 33 cm Max. belastning: 7 kg  2 st mammut vägghylla

KUSINER Väggförvaring blå Bredd: 60 cm Höjd: 45 cm  1 st kusiner väggförvaring

KUSINER Låda blå/grön, röd Längd: 26 cm Bredd: 18 cm Höjd: 18 cm Antal i förpackning: 3 styck  3 pack lådor.
Också en vägghylla att sätta dom lådorna på.


Kommentarer
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Jag tycker att 2,5 kg är jätte bra och räknas som mycket. :)

2011-02-22 @ 08:46:31
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad roligt att du har öppnat din blogg. :)

Nej jag tog bort Facebook.

Men nu kan jag följa dig här istället. Jättekul! :)

Kul att höra ifrån dig!



kram

2011-02-22 @ 18:01:32
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0