Gjorde slut med sonen, inte föräldrarna

Var så enormt trött på mitt hår idag, topparna va så extremt slitna och Isak hade lugg ner till näsan stackaren. Och min hårfrisörska ha jag inte fått tag på trots jag ringt fler ggr och talat in på telefonsvarare 2 ggr. Vet hon inte jobbar dagligen men ibland och hon säger själv man ska tala in så ringer hon upp men nu orka jag inte vänta längre. Så jag ringde Kerstin. Underbara Kerstin, mitt ex mamma. Många tycker det är konstigt att jag åker ut och träffar dom nu när det är slut mellan mig och Christian och jag är ihop med Patrik. För min del faller det sig ganska så naturligt och det hade kännts mycket konstigare att INTE hälsa på dom.  För jag älskar dom, så starka är mina känslor för dessa underbara personer att jag faktiskt älskar dom. Både Kerstin och Gert och lillebror Håkan. Dom betyder så himla mycket för mig och bara för att jag och Christian inte kunde hålla ihop så betyder dom inte mindre för mig. Dom är superviktiga för mig och jag hoppas för alltid kunna ha en viss kontakt med dom. Och håret blev fint :) .

Ikväll ska Isak bli passad av mina föräldrar, dom kommer hit och passar här för det tyckte dom var lättast. Så slipper vi väcka Isak och klä honom och dra ut honom i bilen sen ikväll. Vi ska tillsammans med Marie till Suxxesshallen i Tomelilla och först äta black & white buffé (fläskfilé, oxfilé, såser, potatisgratäng, grönsaker) och sen bowla.  Egentligen är detta mot mina egna regler då jag skulle köra ren kur i 2 veckor men jag får helt enkelt fuska idag och sen på det igen imorgon. Ikväll ska jag äta. Inte vräka i mig förståss men jag ska äta tills jag känner mig mätt och ha trevligt. Om det sen visar sig på vågen på onsdag så får jag ta det helt enkelt. Jag känner inte att jag misslyckas bara för jag unnar mig en kväll :) .
Från onsdag är det dags att lägga till frukost på dieten och det ska bli gott för det är lite enformigt med detta pulver :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0