homeparty försäljare

Jag har sålt kläder för MeAndI i drygt 1 år nu. För ca 1 år sen satt jag här hemma och kände att jag ville göra något utöver att bara gå hemma och vara mammaledig. något som jag samtidigt kunde tjäna lite pengar på för mammalönen är ju inte direkt saftig. Att det skulle va någon form av homeparty kom jag fram till fort och att det sen blev barnkläder var för att där fastna mitt intresse nu efter att själv fått en liten. Så jag googlade helt enkelt på barnkläder via homeparty och fick upp en hel rad med olika. De va Lingon&Blåbär, MyKiddo, Blingo och Rabdido bland annat. Också då MeAndI. Jag fastnade direkt. Dessa kläderna var mycket roligare och finare än det jag hittade på de andra sidorna. Så jag skicka in förfrågan, blev uppringd och sen skrev jag under papper. Jag är nog en av de absolut få som blir säljare utan att ens nånsin ha varit på en träff. Och jag ångrar mig inte för det är skitskoj.
Jag har ofta sen jag börja sälja blivit tillfrågad om jag vill sälja annat. Det har varit Tupperware, MaryKay och PompDeLux bland annat. Men för att bli en bra säljare måste man ju verkligen gilla det man säljer, och ha intresse. Jag hade inte blivit någon bra säljare för varken Tupperware eller MaryKay. Nog för att jag tycker deras produkter är bra men jag har inget intresse för det. Och PompDeLux har jag förvisso aldrig varit på party hos men har sett deras hemsida. Dom har väl fina kläder, men jag får ingen wow känsla.
Nä, jag håller mig till MeAndI, våren ser ljus ut och jag har fått en superbra coach som peppar och håller en på glatt humör. Också den absolut största anledningen: Love the clothes.....



Älskar du våra kläder?? Boka träff eller beställ direkt av en säljare. Alla uppgifter om hur du går tillväga finner du på våran hemsida http://www.meandi.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0