Mammas älskling

 Finaste lilla killen <3

 En riktig klätterapa har han blivit. Ska klättra upp på precis allt. Jag ska skaffa ögon i nacken.

 Isak behöver ingen bilstol. Han sitter ju jättebra i sätet utan något alls :) .

 Imorgon ska vi till badhuset igen och denna gången slipper Isak skämmas för att hans snåla mamma inte köper ordentliga badkläder till honom. Typsikt snobb ystad :) .

 På öppet hus duger de andra mammorna också fin fint. Speciellt som klätterstöd :) .

Snart denna veckan också slut. Har varit en helt okej vecka. Önskar man haft mer att göra ibland bara.
HLR kursen är slut nu iaf vilket är skönt, jag tyckte den var dryg. Men det är ju bra att kunna. Idag var Isak och jag ute och gick med mamma. Vi skulle leta upp en bra lekplats med bra gunga, där skulle finnas någon vid Lindesborg men vi hittade nog inte rätt. Och Isak han somnade så vi gav upp letandet och gick hem till mamma o pappa och fikade istället.
Imorgon blir det badet, ska bli skoj. jag tycker det är jätteroligt. Och om Patrik kan komma ihåg sina badkläder så kan ju även han bada lite :) . Imorgon ska vi visst dyka, får se om Isak vill det. Nu har vi som sagt badbyxor till honom istället för badblöjorna. Alla andra där går har ju värsta badkläderna. Typiskt Ystaborna att va så snobbiga. Inte alla såklart men många. Tur man inte bor där, jag hade blviit totalt utstött med min begagnade vagn och sånt. Där ska man köpa allt nytt och helst ny vagn vart halvår :) .


Kommentarer
Postat av: Emma

ja den är riktigt fin den vagnen:) eller den hel blåa:D

2011-02-14 @ 08:10:23
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0