Ny vecka, dag 8

Gjorde en liten mätning igår också och där hade försvunnit några centimeter minsann. I övrigt så unna jag mig frukost igår. 2 knäckemackor med kalkon på samt 2 kokta ägg och 1 glas vatten. Gott. Sen Noka på lunchen och en 100 grams chokladkaka på kvällen :P . Och det ska jag säga att även om det var gott så var det inte SÅÅ gott som man skulle kunna tro. Så nu känns det ännu lättare att klara veckan jag har framför mig. Enbart Noka produkter fram tills nästa onsdag.

Idag skulle vi eg hem till Johanna men den stackaren har fått migrän. Så nu vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Ingen som har några bra ideer? Känns så tradigt att bara sitta hemma och glo.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är!! Hade aldrig klarat mig utan "riktig" mat. Jag har själv prövat Viktväktarna och älskar deras metod med points. Dock tar det lång tid innan man kommer in i hur man räknar men det är det värt. Lycka till!

2011-02-23 @ 10:58:41
Postat av: Angelica

Du är jätteduktig! :)

2011-02-24 @ 16:36:23
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0