Bråda dagar

Har haft en del att göra nu runt säsongstarten, mycket att läsa så man känner att man har koll på vad man pratar om. Haft två mycket trevliga träffar. Men hjälp, har inte ens hunnit prova kläderna på sonen än. Där är ju lite i kollektionen som passar så det får jag testa imorgon :) . Vet ju en del plagg som ska flytta hem till oss iaf.

one folkcar  sporty tee  sweatjacket  basic longsleeve  jeansshorts

sporty sweatpants   overall with turtle at back 

där blir säkert mera men detta rent spontant iaf. Också knickers till mig själv såklart =) .

Vill du handla?? Gå in på hemsidan  http://www.meandi.se  så finns mer info om hur du går tillväga!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det måste ha varit skönt att han kom tidigare, så du slapp allas frågor ifall bebis kommit...



Jag minns inte ens nu vilken Sara stod emot i veckans utrösning på Topmodel, haha. =0P



Hmm, jag vet inte jag om du får gissa igen. ;0)



Men okej, jag slänger in din nya gissning. Men bara denna gång. ;0) 'flinar'



Annars kanske alla kommer och vill gissa igen, haha. 'asg'

2011-01-28 @ 08:34:22
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0