Dumma hosta!!

Jag tror jag håller på att bli knäpp på min hosta. JAg har ju varit lite hostig till och från ett tag men det har inte varit  så himla farligt, lite dricka så slutar det. Men igår gav den sig inte och då speciellt när jag ville sova. Jag bara hosta och hosta och hosta, hostade flera gånger så jag klöktes. Fick enormt ont i halsen av det och jag var så trött. När jag legat och försökt sova i 2½ timme men ej kunnat pga hostan så gjorde jag något förbjudet. Jag tog medicin som inte är utskriven till mig själv.  När Isak var lite hostig så fick jag bricanyl till honom för doktorn ville inte jag skulle ge hostmediin. Och på etiketten står det att det kan hjälpa mot hosta och hur mycket en vuxen ska ta. Så jag tog utav det och vilken befrielse, sen kunde jag sova.  Om det är samma visa ikväll så kommer jag ta av den igen. (Isak är bra igen så han behöver den inte)
Det är hopplöst med hosta, för behöver man hosta så går det liksom inte att ignorera det. Svinjobbigt!

Idag ska vi snart bege oss till Ystad för att hämta upp vårt köksbord 



Också ska jag hämta upp gardiner som jag vann från tradera också:

Tuffa gardiner till barnrummet. Kort auktion!! 40:-

Och sen ytterliggare en sväng bort till brandsta utanför Sjöbo och köpa leksaker som jag hittade på blocket. så det blir lite turer idag minsann. Sen vet jag inte vad som händer till kvällen.

allmänt ointressant blogg idag. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0