Frossa i kläder

Det ska jag göra idag. Har fått veta att MeAndI kollektionen ligger och väntar på mig. Jag har redan sett kläderna på en fil och jag blev rent förälskad. Förra våren var ju min första säsong. Då tyckte jag om det absolut mesta ur kollektionen, kanske att jag tyckte mammakläderna inte va min stil men i övrigt fräcka fina kläder. I höstas när jag var på kick off och fick se höstkollektionen så blev jag inte det minsta imponerad. Där var få saker som jag tyckte var wow. Men efterhand som jag visade dessa kläder och såg dom själv flera gånger om så fick jag nya favoriter hela tiden. Dessa här blev mina absoluta favoriter tillslut:


Vad man inte ser är att på mössan han har på sig så är där samma t-rex tryck som på tröjan. Dessa kläder är dock storlek 86/92 så det dröjer lite innan dom kommer sitta bra. Till hösten kanske :) .
Men men, tillbaka till det jag skulle komma till. Jag gillade alltså förra vårens kläder skitmycket, lärde mig att älska höstens kläder och trodde därför att det inte skulle bli bättre än såhär till denna säsongen. Men det blev det, där är så himla mycket som jag känner att jag vill köpa. Framförallt kläderna till vuxna är bedårande.  Det kommer bli underbart att få packa upp kläderna ikväll, är glad jag har träff redan på onsdag då säsongen startar igång så man får fart med detsamma. Och hoppas jag ska lyckas få till många fler träffar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0