Funny bunny

SKOLA:
Var du duktig i skolan? - Sådär
Hade du bra betyg? -  Hade medelbra betyg
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja
Skötte du dej i skolan? - Någorlunda
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja
Hade du m
obilen på lektionstid? - På gymnasiet, innan dess fanns inte mobilen :)
Fick du skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nä

FAMILJ:

Hur många är ni i er familj? - Min sambo, sonen Isak
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej
Trivdes du hemma? - Ibland, ibland inte
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - När jag var väldigt liten ska jag tydligen ha varit på väg till pappas jobb för mamma och syrran va dumma
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit men aldrig slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Inte som jag känner till
Vem betyder mest för dej i din familj? - Isak utan tvekan
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja

VÄNNER:

Du har vänner? - Ja
Du brukar vara med? - Mest mammavännerna
Vem/vilka var du med sist? - Mammorna på babymusiken
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Älskar och älskar men dom får se ut hur dom vill
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja självklart
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Kanske :) 
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Troligtvis men då var dom inte värda min vänskap  

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nej
Putar med läpparna på kort? - Nej
Tar kort på dina bröst? - Nej
Använder foundation på läpparna? - Nej
Super dej packad varje helg? - Nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Visst plattar jag håret ibland. Vad menas med fjortis frisyr?
Ditt hår e knallblont? - Nej

KRIMINELLT
:

Är det okej att vara kriminell? - Vissa saker har förmildrande anledningar 
Vill du bli kriminell? -  Nej, verkligen inte
Varför gör du sånt här? - ?!
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Det drabbar andra negativt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Knappast
Har du suttit i fängelset? -  Nej 
Vill du hamna i fängelset? - Om jag förlorar allt och lever på gatan så hade jag nog föredragit fängelset.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja
När drack/smakade du senast alkohol? - Nyår
När grät du senast? - I söndags skulle jag tro
Du har gråtit över en kille? - Ja  
Vem bråkade du senast med? - Patrik. Tack vare vissa idioter

Kommentarer
Postat av: Lina - Melkers mamma

Ja vist hade man velat byta, men konstigt nog så kvittar det hur trött man själv är när ens barn är sjuk för man får ändå energin att göra allt som krävs för att underlätta för dem. jag har blivit extra nojjig sen melker hade njurbäckeninflamation. så fort det uppstår oklar feber ska läkare kontaktas så det inte har kommit tillbaka.

2011-01-25 @ 14:06:48
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0