IDAG!!

Är lite som julafton minsann :) . Det pirrar i magen, man har lite förväntningar och man är lite nervös. Skillnaden från julafton är att jag redan öppnat alla paketen :) .  Idag är det säsongs start för MeAndI. Från klockan 12 idag kommer man kunna se alla kläder på våran hemsida http://www.meandi.se . Kläder som är så sjukt fina, jag är helt såld. Just nu så lever jag verkligen MeAndI. Av mina 15 timmars vakna tid per dygn så tror jag inte det går en endaste timme utan att mina tankar går till MeAndI. Tankar som rör både hur fina kläderna är, hur jag ska lägga upp mitt arbete och var jag ska hitta värdinnor. För man vill ju verkligen göra bra ifrån sig, både för min egen del och från företagets sida såklart. Ikväll har jag min första träff, känns bra att starta direkt. Henne har jag varit hos innan så det blir min tredje träff hos henne så det känns jättebra att börja min säsong där. Hon är hög gravid vid detta laget så jag har en extra gåva till henne, vår svamp body från i höstas ska hon få utav mig. Den är hon värd, hon har så mysiga och trevliga träffar. Sen imorgon har jag en träff och på söndag en. Skulle haft en på lördag men den blev tyvärr inställd, eller framskjuten är mer rätt ord.
Här kommer en liten förhandstitt från mig



Spana in alla härliga färger liksom. Snacka om att det är vår!!

Är du intresserad av att ha en träff? Gå då in på hemsidan http://www.meandi.se och anmäl ditt intresse. Som värdinna får du alltid något extra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0