Liten uppdatering

Inte haft så stor lust att blogga på senaste. Där händer inget speciellt sen tror jag knappast att min blogg är vidare efterlängtad heller ;) . Min blogg e nog bara allmänt tråkig som de flesta andras. Har nästan sluta läsa andras bloggar för dom e lika tråkiga som min :) . Till och med den jag lusläste mest har blivit tråkig. Eller så är det att jag insett att det finns andra saker i världen än datorn, tänk de ni!

annars denna månaden så har jag jobbat sista passet på Rusta för denna sommaren samt jobbar något enstaka pass där jag ska vara i sommar. Mitt schema där börjar annars på måndag. Fått en del semester och utnyttjat den med att busa mycket med Isak. Hade en mammafest i mitten av juni som var superskoj! Ingen kan ha bättre mammagrupp än jag :) . Sen var det Patriks 30 årsfest dagen därpå. Midsommar firades hos hans kusin som fira sin 30årsdag då tillsammans med sin sambo. Varit en dag på Skånes djurpark och hade kusinerna Wilhelm och Tuwa med oss. Det tyckte Isak var toppen =) . Igår var vi en tur över på Ivön. Vi hittade en bra plats för att fika på och Isak fick plaska i sjön. Och plaska det gjorde han så det stod härliga till. Idag var vi på Orebadet så han kunde plaska mera och nu sover han hårt efter en dag full med bus och skoj. Imorgon har vi inga speciella planer men någon sa att det var Smedstorp marknad så kanske tar vi oss dit då.  Sen är det bara en helg kvar och därefter är min semester slut innan den ens hunnit börja känns det som. Jag hade lätt kunnat ha semester året ut, utan minsta lilla problem. Nåväl, jobbar måndag och tisdag sen är jag ledig tills veckan därpå och jag och Isak åker ju till stockholm. Helt underbart ska det bli, äntligen träffa min Freia igen!
Veckan efter är marknadsveckan och trots en del jobb så ska jag nog hinna med lite marknad också. Ser dock ut som att jag kanske missar Kiviks marknad. Lite trist ju men dom e ju samma allihop så om jag går på Sjöbos så har jag inget missat ändå.

Ser ut att bli en riktigt härlig sommar. Nu är livet som bäst, den hemska våren är över och min vårdeppighet med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0