UNDERBART

Igår hade jag mitt sista arbetspass på Rusta för denna gången. Nu behöver jag inte dit förrän i september. Känns befriande faktiskt. Vet inte varför, jag trivs egentligen med att jobba i butik ju. Tror jag går och stör mig på så mycket småsaker där så det blir jobbigt. Sen har arbetstiderna mycket med det att göra också. 6-15 är det absolut bästa tiden att jobba. Visst, jobbigt att gå upp så tidigt men dagen går så fort. Nåväl!
Nu har jag semester. Men min första vecka förstörs lite för på onsdagen är det lyftteknik grejs med sommarjobbet och på fredagen ska jag hoppa in och jobba lite. Men det handlar om 3 timmar på onsdagen och 2 timmar på fredagen så tycker inte det är så farligt. Brukar ställa upp för folk om jag kan och dessutom är det suveränt med sånna små pass så man fräschar upp minnet lite. Sen tycker jag om att ha fullt upp dessutom och min vecka har iaf en del planer. Imorgon är det avslutning på öppet hus för denna terminen och på kvällen ska jag hem till min syster. På tisdag ska jag troligtvis hem till Sara. Vi träffas väldigt sällan men räknar ändå henne bland mina nära vänner som jag kan prata med om nästan allt. Onsdag har jag då lyftteknik grejen och sen kanske jag ska träffa min kompis Linda. På torsdagen pratade jag och Sarah om att hitta på något och sen är det FREDAG! Då är det först 2 timmars jobb och sen på kvällen blir det fest med mammorna. Ska bli så himla skojsigt!
På lördagen sen är det dags för Patriks 30 års fest. Tror jag äntligen kommit fram till vad han ska få i present. Och på söndagen är jag väl nästintill dö :) .

Sen börjar även Patriks semester. Då ska vi campa en natt och sen ska vi besöka skånes djurpark. And that is about it. Inte kommit på andra aktiviteter för sommaren. Hoppas på mycket sol och bad.

Har följt en gravidblogg väldigt länge nu men nu är bebisen ute och vips så e bloggen tradig. Gravidbloggar är jätteintressanta tycker jag men så fort barnet är ute så är det typ samma. Lite skryt om hur duktig just ens egna barn är och så. Men så blir det nog alltid, min blogg var troligtvis lika dan. Jag sa att jag inte skulle förlora mig själv men lite har jag nog gjort det ändå. Isak är sån stor del av mitt liv så det är liksom rätt oundvikligt för min del. Man har massa konstiga ideér och tankar innan man väl fått barn och sen inser man att ojsan sån skulle jag ju aldrig bli. Det är alltid lätt att snacka om saker man inte vet ett skit om :) .

Nu ska jag gå och pussa på min gnällspik ett litet tag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0