Äntligen!!

Nu får jag äta en gång om dagen. Huvudsakligen frukost men om jag vet jag ska iväg någonstans och äta så får jag ta noka på frukosten och äta där. Men fortfarande tänka på vad det är jag stoppar i mig så inte kalori intaget blir för stort. Ikväll ska jag njuta av tacos. Jäklar vad gott det ska bli.
2 små tacobröd ca 300 kcal
200 gram blandfärs ca 310 kcal
tacosås ca 20 kcal
grönsaker ca 20 kcal

Ca 650 kcal. Får skippa osten totalt.

Igår visade vågen lite roligare resultat än sist. 4 kilo ner sens jag började med noka. Det kändes bra minsann. Och nu börjar jag känna mig lite lättare till och med. Jag vill inte påstå det känns så mycket på kläderna men det känns lite.  Rätt skönt jag gick ner lite till även fast jag inte rörde mig mycket mer än vanligt. Zumba spelet ligger fortfarande orört och väntar på mig :) .
Nu är det som sagt 1 måltid om dagen utöver noka. För hurlänge vet jag inte, det beror helt på vilka resultat jag får. Det är skönt jag slipper gå hungrig när jag dricker Noka iaf. Jag kan känna suget efter mat men jag blir inte hungrig eftersom det bara är low caloridiet och inte very low. Det ger mig liksom en mättnadskänsla och kroppen får det kcal behov det behöver.

Nu är det snart helg, några timmar till. Skulle egentligen iväg och vara sociala idag men Isak han har feber. Och är väldigt förkyld så vi får snällt stanna hemma. Eventuellt gå ut en runda och gå för frisk luft dödar ingen. Imorgon ska jag jobba på Rusta, vet inte vilken tid än bara. Sen på söndag har jag 2 MeAndI träffar =)

Kommentarer
Postat av: emma

Vad DUKTIG du är! jag hade ALDRIG klarat det. hehe. Hur länge ska du köra med 1 måltid om dagen nu?

kram

2011-03-06 @ 21:53:02
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0