Betyg på glass

Sol och värme betyder glass tajm. Ska testa GB:s alla glassar tänkte jag och betyg sätta dom efter min smak och tycke. Först ut blir deras nya daim strut med päronsmak:

95075_daimstrut_paron

Svenskarnas favoritglass i ny skrud. Ljuvlig päronglass mixad till perfektion med bitar av Daim. Våfflan är karakteristiskt krispig med ett överdrag av mildaste mjölkchoklad.

Mitt omdöme: Päronsmaken i glassen är verkligen jättegod och gör sig fint ihop med mjölkchokladen. Dock är vaniljglassen godare ihop med daimkulorna. Lite för stor glass för min personliga smak som jag hann tröttna på innan jag ätit upp hela och struten smaka inte så himla gott. Största minuset är priset, 20:- .
Slutbetyg: 3.5 av 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0