Jag och mina nojjor

Tror folk tycker jag e lite knäpp med alla mina nojor och min ångest. Och det är jag nog och innerst inne vet jag också att det nog kommer gå bra. Men det hjälper liksom inte. Och tyvärr har jag nojjor och ite halvt ångest över mycket. Vilket är konstigt, det trodde ja inte om mig själv faktiskt. Trodde jag skulle va en väldigt "cool" morsa. Men det var minsann innan Isak kom till världen. Nu är jag helt annorlunda. Och dagis skrämmer, speciellt när man får höra vissa saker.  

Men men, nog om det. Igår blev jag glader när jag ställde mig på vågen. Då har jag gått ner 5.2 kilo sen jag började med Noka. Och det efter att jag börjat äta en gång/dygn och därmed samlar på vätska. Gick först upp 2 kilo pga det men det försvann igen. Har inte gjort några mätningar på länge så får kanske göra det med snart.
Idag städar jag. Eller ja, just nu tar jag en paus. Har renbäddat och dammtorkat i båda sovrummet så nu ska dom bara dammsugas också. Sen får jag nog ge mig på vardagsrummet med , det värsta rummet i hela huset känns de som. Suck pust stön! Tänk så skönt om man haft någon som gjorde detta åt en....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0