Måndag på nytt

Då vart de måndag igen. Och helgen har varit sisådär. I lördags jobbade jag ju och det tålde jag tydligen inte, mådde så kass efteråt och jag va hungrig och mådde illa och hade ont i huvudet och gud vet allt. Kan säga att maten blev lite katastrofal. Igår blev det inte mycket bättre. På morgonen va jag stressad men fick i mig min noka. Skulle skriva ut en massa orderblad och erbjudande och grejer och Isak stängde först av datorn för mig 2 ggr. Sen stängde han av skrivaren mitt i mitt utskrivande så att den hängde sig fullständigt och jag fick hålla på och pilla fram o tillbaka för att få rätt med det.
Träffarna gick iaf mycket bra och det var trevligt. Problemet var bara att jag inte hann äta något alls emellan vilket jag hade räknat med så från kl 10 på morgonen till klockan halv 7 på kvällen så var magen tom sånär som på en kopp kaffe. På kvällen blev det således både en korv med bröd och en noka.

Som tur är så märks det inte överdrivet. I och med jag äter så samlar kroppen på sig vätska igen så i lördags hade jag gått upp 1.5 kilo av detta. Det är dock redan borta igen för idag väger jag exakt samma som jag vägde i onsdags.

Fint väder ute som vi snart ska ta del av. Först ska jag äta frukost, min knäckemacke frukost och sen beger vi oss. Får gå och ta ut pengar för kl 11 ska Isak bli klippt av frisören. Kerstin tog ju luggen på honom när vi var där förra helgen men nu ska han klippas ordentligt över hela sig. Och om Petra hinner så ska hon ta mina ögonbryn idag också. Skönt vi har en automat på Ica så man slipper gå ända till torget för att ta ut pengar.
Ikväll har jag en MeAndI träff igen och det ska bli superkul. Det är hemma hos mamman till en av mina modeller

Nä, frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0