Mera ångest

Inte nog med att man känner ångest över att lämna över Isak till totala främlingar, nu ska vi göra det ännu värre dessutom. Då jag var och kollade runt på dagisen här i Tomelilla så kollade jag även på hur inskolning gick till och på nyckelpigan hade man 1 veckas inskolning, 2 om det ansågs behövas. S¨det kändes ju tryggt. Igår på öppet hus var där en som ska skola in sin tös i början av maj på exakt samma avdelning som Isak och tydligen har dagiset ändrat inskolningen lite så att dom numera bara har 3 dagar inskolning. Altså, glöm det! Jag kommer inte lämna Isak ensam på dagis efter 3 dagar. Så är det bara, det händer inte, det finns inte.  Så jag får ringa ner och prata med dom helt enkelt för det måste ju kunna gå att få fler dagars inskolning. Och går inte det så får jag väl gå hemma helt utan betalning då tills vi fått plats på ett dagis med bättre inskolningsmetod.

Men innan jag ringde dom så vore det ju bra att veta när jag ska skola in honom och innan jag vet det till hundra procent så måste jag ha vissa besked. Suck vad jag blir trött på att allt ska ta sån jäkla tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0