Mammas dag

Detta året lyckades minsann Isak ta sig till affären och köpa mig en present :). Blev en sallads slunga (tror jag att det är iaf). Passande nu när jag ska bli så nyttig, nästan lika passande som pizzan jag nyss tryckte i mig ;) . Hela kostcirkeln i ett mål, speciellt eftersom jag sköljde ner det med cola. Ja, ni märker själva hur underbart bra det går för mig va? Men men, Rom byggdes inte på en dag och jag kommer börja träna. Det vet jag, men det ska vara när jag känner att jag kommer bruka allvar också annars what's the point? Har snart semester så då kan jag iaf inte skylla på tidsbrist, och när jag börjar jobba natt så får jag gott om tid. Får jag bara sova på jobbet så kan jag träna någon gång efter jag slutat på morgonen innan jag ska hämta Isak. På tal om det så överlevde jag gårdagen på jobb även om jag ett tag var helt säker på att jag skulle avlida. Detta var dock på grund av ett värre illamående anfall jag fick strax efter intagen lunch. Dumma mat!

Idag har jag haft en trevlig MeandI träff på förmiddagen med fin försäljning, sen var vi en runda hos Patriks farmor och fikade lite. Har städat lite här hemma i eftermiddags, försökte få upp vår cd hylla som rasade ner för drygt en månad sen men väggarna i denna jäkla lägenheten e ju rent värdelösa så det gick inte. Känner mig duktigt trött på denna jäkla lägenhet nu..... Vill bo större, eller iaf ha fler rum. Framförallt fler garderober :) .

Imorgon är det åter igen dags för öppet hus på församlingshemmet och sen har jag en MeAndI träff på kvällen. På tosdag och onsdag jobbar jag samt så ska Isak på 1½ års kontroll. Kollat lite i den där boken och en sak han tydligen bör kunna i denna åldern är klotter rita. Lite lustigt då jag inte tro Isak ens hållt i en penna. Så svaret på om han kan detta blir NEJ. Hoppas inte han blir sjuker efter sin spruta sen bara. Nåväl, då får Patrik bli hemma med honom. Men ändå jobbigt när de små är sjuka.

Stockholmsresan börjar närma sig, bara lite mer än 1 månad kvar innan jag och Isak åker. Jag längtar så mycket att jag redan börjat packa lite :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0