torsdag 26 maj

Härlig månad när man får lön från 4 ställen :) . Rusta, föräldrapenningen, Tomelilla kommun och MeAndI. Man skulle tro det blev en stor summa när man får lön från så många ställen men så är tyvärr inte fallet. Men kanske någon krona mer än vanligt.
Har en ledig dag idag, är skönt att ha sånna mitt i veckan. Sen jobbar jag imorgon och lördag på Rusta och har 2 MeAndI träffar på söndag. För nu har ju rean startat, hoppas dom finner mycket fint. Så jag kan avsluta säsongen bra liksom. Funderar på att bojkotta facebook och bloggläsning på söndag så man slipper läsa om alla som ska berätta hur underbara just deras sambo är som köpte dittan och dattan till dom för att det är mors dag.  Förra året blev jag superbesviken när jag inte fick något, det var ändå mitt första år som mamma och jag är sån som bryr mig om vilket. Detta året är jag inställd på att inget få och det känns okej. Min sambo är underbar på sina vis ändå <3 .  Som till exempel att han ska fixa med min bil så den går igenom ombesiktningen, så mycket pengar jag lär spara på att inte lämna in bil fan :) .  Igår direkt efter jag slutat jobba gav vi oss in till Biltema i Malmö för att handla saker till bilarna. Och sen fick jag som jag ville och det blev en snabb runda på Ikea. Passade på att äta där inne med. Sen handla jag hyllor till Isaks rum samt någon liten spegel och nått annat smått och gott. Jag fick plocka medans vi gick för stanna och titta var liksom lite out of question ;) .

Idag ska jag storhandla iaf. Också försöka få lite städat. Suck, denna eviga jävla städningen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0