Vad bråkar ni mest om??




Känns som man bråkar förmycket :) . Tror vårt vanligaste är vem som gör mest. Jag brukar få ett utbrott lite då och då för att jag känner att jag ALLTID är den som tvättar, städar, bäddar, diskar, lagar mat, går ut med sopor med mera. Och jag vet om att det är sant att det oftast är jag men faktiskt inte alltid även om jag känner det så. Jag tror vi har helt skilda ögon helt enkelt. Patrik kan sitta i röran och lugnt spela sitt tv spel. Jag får panik på röran och därför städar jag undan. De gånger här ser för jävligt ut hemma är de gångerna jag totalt vägrar t tag i det i väntan på att Patrik ska göra det. Och när det sen inte händer så får jag ett utbrott så är bråket igång :) .
Egentligen är det lite små larvigt att bråka om sånt men jag är faktiskt inte anställd som städerska så jag vill inte vara den som alltid ska hålla ordning och reda heller. Men det kvittar hur många ggr vi diskuterar det hela så slutar det ändå med att jag får göra det mesta i slutändan just för att det är jag som stör mig och inte trivs.

Vad bråkar ni andra mest om??

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi bråkar nog också en hel del om städningen.. Mest jag som gnäller för att Patrik inte hjälper till lika mycket som jag.. Men och andra sidan så är jag hemma mycket mer än honom..

Så jag har mer tid till städning.. "( Men.. man får gnälla ibland;)

2011-05-22 @ 18:43:56
URL: http://nattstad.se/Emma.Engström
Postat av: Jenny

Vi bråkar aldrig.. =) vi kan väl tjafsa om småsaker. men aldrig bråka.

2011-05-22 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0