Längtan

Jag längtar tills julen.
Jag längtar tills advent. Då ljusstakar och stjärnor ska upp i fönstren och lysa upp och välkomna en när man kommer hem.  Jag längtar till advent också för att då åker man ner till Tomelilla city och kollar på Luciorna och dricker årets första mugg med glögg och äter årets först lussekatt.  Jag längtar efter allt pyntet, jag längtar efter att hitta just DEN perfekta julklappen. Jag längtar efter allt mys som julen den för med sig och känner mig spänd inför hur Isak kommer reagera detta året. Längtar efter all pulka jag och Isak ska åka, efter alla snöänglar vi ska göra. Längtar efter hans två årsdag och alla paket han ska få :) . Jag älskar julen. Julen är min tid på året, jag blommar ut, blir glad och levande.
Men INNAN julen kommer där annat stort att se fram emot. Men jag väntar lite med att avslöja vad ;)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Ska du ha tvillingar med en total främling som du träffade på ett ställe du inte kommer ihåg.

2011-09-12 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0