Sömnlös

Vid 2 vakna jag av en ledsen Isak. Går in till honom och tröstar. Då är han och sängen blöt och hans snopp är utanför blöjan. Bara att duscha av, på med ny blöja och lägga honom hos oss. Tyvärr slutar inte historien med att vi somnar om och sover så gott. I två och en halv jävla timmar har Isak vänt, vridit sig, pratat lite, pillat på kudden som ger sånt hemskt ljud, rivit lite i lakanet, rivit lite i säng gaveln, sparkat lite med benen, viftat lite med armarna OCH tydligen pillat mer på snoppen för nu var där fanta mej blött i våran säng också!!!!

Jag blir tokig, jag står inte ut. Just nu är jag en trött, värdelös mamma som bara vill fly och försvinna :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0