Nyårslöftena

Tänkte skriva lite hur det går såhär ett halvår senare. Spendera mindre tid med datorn går skitbra, gör ju allt via mobilen ;) . Men där går mindre tid. Man kollar in lite snabbt då och då och det tar bara någon minut. Satsa mer på mitt förhållande - går väl ok, krävs två för detta. Men jag tycker vi funkar bra ihop för det mesta och jag älskar honom lika mycket som alltid. Bli positivare - jo, det tycker jag väl. Är inte lika stor pessimist som innan. Mer lagad mat - jo, det blir det om än inte alltid så nyttig. Bli mer ekonomisk - Patrik hade sagt nä men jag anser mig vara mycket bättre. Visst, jag kan fortfarande knappt gå in i en affär utan att handla till Isak som redan har mer än han behöver men jag handlar inte 10 plagg till honom längre bara för dom är söta utan överväger mitt val väl och sen blir det kanske 1-3 plagg istället. Ger mig själv godkänt, nästan ett halvår kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0