Inte många knop

Idag har verkligen varit en riktig slö dag. Knappt rört oss i trädgården. Men vi har ju semester :) . Åh andra sidan är det nu vi har tiden att verkligen fixa så imorgon får vi ta ett kraft tag igen. Jag får skrubba klart staketet (Gud så tradigt) samt börja olja dom som torkat så de sen kan målas. Vill gärna få upp det så fort som möjligt för Isak bara springer rätt ut så där behövs ett staket som stopp!!
Var på onslunda loppis med lilla bus samt mamma och pappa. Hittade absolut ingenting. Sen bjöd vi på mat, grillat och nypotatis, mums. Varit iväg med bilen och köpt oss ett partytält också så nu är vi snart redo för midsommar. Hoppas såklart på sol och uppehåll ändå. Och lite mera värme, jag vill åka och bada ju.

Nu sitter jag och halvt om halvt glor på fotbollen mellan Tyskland och Danmark. Hejar på Danmark endast för det landet ligger närmast oss, i övrigt skiter jag i vilket nu sen vi åkte ut.

Ja, inget vettigt, bara bladder. Och inga bilder kan jag bjuda på för det vill inte alls fungera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0