Long long time ago

Ja, det var väl ett tag sen jag blogga. Har inte så mycket vettigt att skriva egentligen men får väl se om jag håller det vid liv bättre nu när det går lätt och smidigt.

Trivs skitbra i huset, badrummet är klart och blev så fint så. Så inomhus är nu hela nedanvåningen klar. Målat i typ varje rum, tapetserat lite. Hallen fick nya möbler och trappan blev slipad och målad. Stör mig lite på att alla verkar tycka att Patrik gör allt bara för han gör de stora sakerna. Nåväl, nu är vi på i trädgården. Jag hatar trädgårdsarbete men det är ju ett nödvändigt ont. Har klippt gräset en gång här och lär väl tyvärr få göra det fler ggr.
Har börjat på fönstermålning, 2 fönster är målade. Tänkte hinna med att måla ett tredje idag. De andra får vänta lite då pappa nyss kittat om dom. Men jag har ett staket att tvätta och måla så jag är inte sysslolös. Isak kräktes igår efter frukost så min semester började två dagar för tidigt. Försöka göra så fint som möjligt inför festen nästa fredag. Vilket påminner mig om att jag behöver skaffa nya vänner. Ja jag är gnällig men jag är fan besviken. Men då vet jag vilka jag inte behöver besvära mig att bjuda i fortsättningen i alla fall .

Var ju duktig och börjat träna där ett tag. Tyvärr kom jag ifrån det och har nu svårt att motivera mig dit igen. Det är först efter ett träningspass jag tycker det är skönt, innan är det bara motigt. Skönt dock att jag kan träna på förmiddagen och slippa göra sånt på kvällen. Utmaningen jag var med i gick ok, jag ökade prestationen med de tre dubbla och gick ner både i vikt och minska centimetrar så det gäller ju att jag inte tappar det för det går snabbt att hamna där igen. Skrämmande snabbt!

Nu får jag inte blogga mer, Isak river huset för oss. Underbara skitunge, han får en verkligen känna att man lever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0