Staket på plats

Önskar jag vore bättre pstrypt fotografera, eller alltså ja göra det oftare. Så man haft före och efter bilder liksom.  Igår fick Patrik upp staketet i alla fall efter att jag oljat klart de så nu idag ska jag måla det. Sen får jag åka och handla inför fredag så att jag har allt hemma imorgon när jag ska tillreda maten. Sen har jag lite inomhus arbete framför mig. Vi ska förvisso sitta ute men här behöver ju inte se rent förjävligt ut för det, en del som kommer har ju ej varit här förr så är kanske lite nyfikna :) .
 
Var iväg och fick naglarna fixade för första gången igår. Fascinerande hur många momenten var bara för att bygga lite naglar. Men hon var jätteduktig och fint blev det. Ovan som tusan bara så det är svårt att använda mobilen nu :) . 
 
Nä, får väl stiga upp och börja göra nytta. Vill gärna hinna med något kul för Isak med för han tycker ju att vi är dötradiga som inte har tid att leka med honom
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0