Trädgårdsarbete

Idag skulle Isak fotograferas. Såklart skulle det därför regna massor imorse så att det blev inställt för att sen bli hur fint väder som helst. Taskigt. Nytt försök imorgon!
Istället fick man jobba lite i trädgården. Nu är alla fönster som jag kan måla just nu målade och klara. De andra är ny kittade så måste vänta lite. Patrik har rensat undan massvis och kört till tippen, blev en jätteskillnad att få bort det. Sen började jag på att tvätta staketet men regnet rädda mig från det urtradiga jobbet, som tyvärr ändå måste slutföras. Tar de sen.
Har semester nu men jag lär nog få jobba mycket mer under min semester än jag någonsin gjort på jobb :) . Men det är första sommaren här och här finns miljontals med saker att göra. En evighetsgöra är all ogräs, vad fan gör man för att slippa de?????

Nu ska jag vila med min gosse som snarkar här bredvid


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som att ni fått det riktigt mysigt i huset. Förstår att det är mycket att göra med ett hus ( har personligen inga planer på hus alls..)men när man gjort något så måste man ju ändå känna sig jäkligt stolt:) hade varit jätteroligt att komma ner och hälsa på. Någon gång ska det väl kunna inträffa:) kram

2012-06-16 @ 17:34:21
Postat av: Emma

Oohh vad synd att fotograferingen blev inställd...

Håller tummarna för er imorgon :)

2012-06-16 @ 17:50:15
URL: http://emmaengstrom89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0