Tvätta, grunda, måla

Snart är oljningen av staketet klar. Hade blitt klart igår om inte Isak försökt göra mig blind. Vi har ju köpt staketet i sektioner och jag satt i godan ro och olja med staketet lutat mot en stol när Isak kommer och får för sig att lägga sig på det. Så spetsen av staketet faller så det hamnar 1-2 centimeter nedanför ögat och sen river typ 8 cm ner. Hade den hamnat i ögat så hade det nog blivit akuten för mig. Själva staketet enbart hade inte varit så farligt men Isaks 15 kilo gjorde att det tog så illa. Har pisseont och knappt kunnat sova. Vill inte gå upp och se hur illa det ser ut idag.
Men idag ska jag olja klart utan någon Isak i närheten. Sen ska Patrik sätta upp det också målar jag det uppsatt för kom fram till att det var smidigast. Funderar på att åka och bada med Isak sen, men lite trist ensam :/ . Visst att här finns fullt upp att göra hemma men man får faktiskt ägna sig åt sitt barn med som inte tycker vårt trädgårdsarbete är så lajbans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0