Då var man 30

Klockan 06.36 imorse har jag funnits på jorden i 30 år. Tänk vad man hunnit med. Både massa skratt och en del tårar. Jag är kanske inte där jag önskade vara i livet men jag har blivit påmind om vad jag faktiskt har och för att citera en vän "jag är rik".
Igår fira jag med släkten. Bjöd på tonfiskrulle till förrätt, kyckling med potatisgratäng som huvudrätt och svärmor gjorde den goda tårtan. Hade supertrevligt och fick massa bra presenter. Hade lite tävling, dels lite dobidoo inspirerat och sen en frågetävling om mig.
Idag fick jag present från Patrik. Trodde det skulle bli något praktiskt tråkigt men oj så fel jag hade. Såg direkt på paketet att det var ett smycke och skakade på händerna när jag öppnade. I låg världens finaste halsbandssmycke och jag brast i gråt av glädje. Det är det finaste jag fått.
Tack alla som på något vis har förgyllt min dag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0